Subject: RE: Kutsetegevuse statistiline aruanne
From: Gražina Kreivėnaitė <[email-masked]>
To: "JM info Shared MB"
Date: Mon, 29 Jan 2024 19:50:45 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Eesti-leedu-eesti vandetõlgi Gražina Kreivėnaitė statistiline aruanne
2023. aasta kohta.

Eesti-leedu tõlked: 55 tk

Leedu-eesti tõlked: 19 tk

Nendega seotud ärakirja või väljatrüki õigsuse kinnitamine: 9 tk

Lugupidamisega

Gražina Kreivėnaitė

 <http://www.grazina.net/> www.grazina.net

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Tel. +372 50 17427

From: Rina Sillandi <[email-masked]>
Sent: Tuesday, January 23, 2024 11:41 AM
To: undisclosed-recipients:
Subject: Kutsetegevuse statistiline aruanne

Tere

Igaks juhuks tuletan meelde, et vastavalt vandetõlgi määrustiku §-le 10
esitab vandetõlk hiljemalt iga aasta 1. veebruariks justiitsministrile
elektrooniliselt eelneva kalendriaasta tõlgete arvu tõlkesuundade kaupa
ning ärakirja ja väljatrüki õigsuse kinnitamiste arvu.

Palun saatke andmed e-posti teel aadressile  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]. Kiri võib olla vabas vormis.

Heade soovidega ja ette tänades

Rina Sillandi

Nõunik

Vabakutsete talitus

Justiitsministeerium

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Käesolev kiri on asutusesiseseks kasutamiseks mõeldud teave ning mõeldud
ennekõike kirja päises nimetatud isikule. Kui olete saanud kirja eksituse
tõttu, palun teavitage sellest kohe kirja saatjat ja kustutage kiri koos
kõikide lisadega.